g1

turniej wsi min1.jpgCentrum Kultury i Promocji w Brzeźnicy po raz kolejny zorganizowało Turniej Wsi Gminy Brzeźnica. W niedzielę 23 sierpnia 2009r. na małe boisko w Brzeźnicy przybyli reprezentanci Brzezinki, Kopytówki, Wyźrału i Marcyporęby. Organizatorzy przygotowali dla nich 11 konkurencji, które dostarczyły zgromadzonej publiczności dużo śmiechu. W przeciąganiu liny najlepsza okazała się drużyna z Brzezinki, a „Strażacki tor przeszkód” najszybciej pokonała ekipa z Marcyporęby.

Więcej…

maxi1_26.JPGW dniach 12-13 sierpnia 2009r. 32 osobowa grupa pielgrzymów udała się do Sanktuarium Matki Bożej Licheńskiej w Licheniu. Tradycyjnie pierwszym przystankiem w drodze do sanktuarium była Bazylika Mniejsza Sanktuarium św. Józefa w Kaliszu. Ksiądz przewodnik zapoznał nas z historią tego miejsca i oprowadził po muzeum poświęconemu zamordowanym przez hitlerowców księżom więźniom obozu koncentracyjnego w Dachau. O 15-tej byliśmy już na miejscu i po zakwaterowaniu poszliśmy do Bazyliki na mszę. Po mszy rozpoczęliśmy zwiedzanie zakończone odprawieniem drogi krzyżowej na Golgocie. Dnia następnego po mszy i śniadaniu udaliśmy się w drogę powrotną z dłuższym przystankiem w Częstochowie.

alt

Po raz kolejny dzieci z naszej gminy wyjechały na wakacyjną wycieczkę. Po odwiedzeniu w wakacje Dinozatorlandu w Zatorze i ZOO w Krakowie, tym razem miejscem wyprawy zorganizowanej przez Centrum Kultury i Promocji oraz Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych była Rabka. ....

Więcej…

altXVI Turniej Drużyn Niezrzeszonych Gminy Brzeźnica zorganizowany został przez Centrum Kultury i Promocji na stadionie sportowym LKS "Przełęcz" w Kossowej w dniu 26 lipca 2009r. Do rozgrywek przystąpiło 6 drużyn. W meczach eliminacyjnych, które rozpoczęły się o godz. 11.00 zagrały ze sobą:
Brzezinka - Bachorowice 4:1
Tłuczań - Wyźrał 5:2
Nowe Dwory - Marcyporęba 7:3

Więcej…

kolonia intGrupa trzydziestu kolonistów wyjechała wraz z Centrum Kultury na wakacje. Gdańsk o świcie przywitał nas słońcem. Zakwaterowanie w "Naszej szkole", pierwsze śniadanie i powitanie morza. Piękna pogoda towarzyszy nam już kilka dni.

Oto fotoreportaże z naszego dotychczasowego  pobytu.

FOTOGALERIA

nocfil intPo raz drugi grupa młodych ludzi wzięła udział w wakacyjnej Nocy filmowej. Tym razem motywem przewodnim była muzyka.